23.2.2012

-

Puhuttiin äitin kanssa puhelimessa.. Sano , että oli jutellu isäpuolen kanssa .. Hän ei kuulema oo tarkottanu mitään pahaa mulle. (joopa joo, kuka haukkuu murrosikäistä tyttöä hyvällä läskiksi joka on ihan normaali mitoissa) ei vittu kukaan!  vittu ! Äiti sanoi , että ei halua että meidän välit menee, että olen rakas.. Tuntuu hämmentävältä kuulla että joku rakaistaisi minua. Ei kukaan ole sanonu sitä mulle ääneen. Paitsi ehkä iskä humalassa joskus..  Ja mamma kuulema toivoo että tuun käymään kotona..  Mä haluan, mut mä en tiedä pystynkö mä. Mä en tiedä pystynkö mä kohtaamaan mun isäpuolta. Unohtamaan asioita mitä se on mulle sanonu, asioita, joita  se on tehnyt mun veljille. Mä en tiedä pystynkö mä. VITTU!

1 kommentti:

silence kirjoitti...

Aww ihana et on samanlaisia haaveita :') Ja se sormusjuttuki, et olit ostanu sen hihhih 8) Hmm ostaisin varmaa suokin !