9.4.2012

Sanoin kuvaamaton paha olo velloo sisällä, karmea ikävä, pelko, haikeus, kaipuu , yksinäisyys = kaikki paska! Ahdistaaaaaaa! Mie haluisin elää normaalisti, ilman et joudun pelkäämään et kohta on ilta, ja suunnittelee iltarutiineiden suoritukset, millon käyn suihkussa, uskallanko vielä lähtee tupakalle, koko ilta on vaa samaa kaavaa, mitä mä toteutan,et mä selviisin siitä. PERKELE! Ja arki palaa taas, ja mua ahdistaa , niin pirusti. Lisäks vielä entiselle laitokselle tyhjentää huone ja siivoomaan, joka ahdistaa iha 100-0. Miks tää tuntuu välil näi helvetin puuduttavalta? Ja nyt mä itken, vaikka en haluis, kai mä salaa toivon , et tää helpottas oloa. Ja nyt mä koen älytöntä syyllisyyttä kun oon syöny rauhottavii, vaikka ei tunnu ees siltä, että välttämättä tartteisin. Mie joka oon lääkevastainen, jonka kaveri on ollut koukussa rauhottavii ja jonka isäpuoli sanoo, et miusta ei tuu mitään jos syön lääkkeitä.. Mul on nii helvetin paska olo ja yhtää ei helpota kun tietää et ilta ja "yksinäine" yö tulos , ku ei oo ketää aikuista. Tuntuu et kaikki levii käsiin.

4 kommenttia:

lost girl kirjoitti...

Ei itkemistä kannata yrittää estää, se ei ainakaan pahenna oloa, se oikeesti hieman ainakin helpottaa! Ja ihan ymmärrettävää et oot syöny niitä kun kuitenkin on paska olo.

Ja siis millases laitokses asut nyt? :O ku ei oo ollenkaa aikuisii?


Voimia hirveestii♥

lost girl kirjoitti...

aaaa okeeei:) Kuulostaa tosi kivalta silleen, että on kuitenkin päivisin aikuinen siinä tarvittaessa. Mutta kun sullakin noi illat/yöt on usein tosi vaikeita niin sinänsä huono ettei yöllä oo ketään aikuista..:/

Ja kiitos kysymyksistä(:

lost girl kirjoitti...

Noniin, on se sitäkin. Kyllä sun kuitenkin joskus pitää pärjätä yksin itses kanssa.. Ja no hyvä jos se on sitten tarvittaessa kuitenkin paikalla ja voi soittaa:) Ja että on sitten muita nuoria myös:)

silence kirjoitti...

kiitos kommentista ihana♥

ihana tää ulkoasu! muthei älä mieti sitä et oot ottanu rauhottavia, äläkä ainakaa kuuntele sun isäpuolta tossa asiassa. parempi lääkkeet ku vaikka viiltely.

haleja<3!