16.5.2012

Versatile Blogger Award


1. Nimeä 15 bloggaajaa
2. Ilmoita heidän nimeämisistään heidän blogeissaan
3. Jaa seitsemän faktaa itsestäsi
4. Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut.
5. Lisää Versatie Blogger Award - kuva blogipostaukseen


Sain tällasen haasteen:) Kiitos lost girl ! <3

Faktat:
1.Tunnen itseni pelkuriksi
Pelkään tosi tosi monia asioita.. Mm. Ukkosta, neuloja, hammaslääkäriä, sairaaloita ampiaisia, punkkeja, sairauksia, paniikkikohtauksia,kuolemaa, pyörtymistä, läheisten menettämistä, korkeita paikkoja, sosiaalisia tilantaita,. ruokailu tilanteita, ahtaita paikkoja, junassa matkustamista, linja-autossa matkustamista, tiettyjen ruoka-aineiden syömistä, nukkumaan menoa, väsymystä .. Siinä mitkä tuli äkkiseltään mieleen, eli varmasti lisää löytyy..
2. Rutiinit
Aikasemmin mulla ei ollu mitään rutiineita, tein asiat niin ku huvitti ja millon miltäkin tuntu. Mut nykyään noita on ruennu löytyy. Havahdun joskus siihen, kun katselen kelloa ja huokailen , kun se on noin vähä , kun vois suihkussa käydä.. Sit älyän, et miks mun pitää ottaa se puoli tuntia , ennen ku meen sinne, "koska siitä on tullut rutiini" eli sit mietin aina , et uskallanko rikkoa niitä.. Sit iltasin tulee tosi usein semmone olo, et jos teen jotain eritaval, et asiat menis sit huonosti sen takii.. (Tulee entistä sairaampi olo, ku kirjottaa näit ylös.. )
3. Luottamus
Olen oppinut luottamaan vasta parinvuoden aikana aikuisiin. Mun oli helvetin vaikee, itseasias, aika mahoton ennen puhuu asioista.. On se nykysinki vaikeeta, mut siihen nähen mitä se on joskus ollu, niin oon tullu hurjasti etiäpäin. Ja osaan luottaa, ainaki paremmin.
4. Perfektionismi
Olen perfektionisti, TIETYISSÄ asioissa. En todellakaan kaikessa.. Mutta esim, oon tosi huono käsitöissä, ja olin pari kurssia tekemässä lasitöitä, ja voin sanoa , että se oli yhtä helvettiä. En tiesti kunnolla osannu, ja revin suunnillee hiuksia päästä, kun se työ ei kelvannut ja olisin halunnut tehdä paremmin ja loppupelis tein paljo hitaammin ku muut, mutta teimpähä mieleisen näkösen.. Samoin posliinin maalauksessa tein lautasen, ja voin sanoa, että pyyhin sen työn ainaki 6 kertaa ennenku se kelpas..
5. Musiikki
 Rakastan musiikkia.Olen harrastanut musiikkia pienestä asti.. Tai no, ihan pienenä lauloin omaksi ja sukulaisten iloksi. Myöhemmin liityin kuoroon. Sitten koulussa olin kaikki musiikkijutut mitä vaan pystyi. Soitin musiikkiopistolla vuoden.. Sitten siirryin toiseen kuoroon.. Tällä hetkellä en varsinaisesti musiikkia harrasta missään, pari yksinlaulu keikkaa ollu täs, ja tarkotuksena olis kuoroa jatkaa, jos olo sen sallii.. Mutta ei siis yhtään päivää mene , etten musiikkia kuuntelis, ja oon tosi kaikki ruokanen. (siis kaikki ruokainen musiikkiin liittyen..)
6. Ruokavammaisuus
Oon helvetin nirso. On paljo ruokia, mitkä saisin alas, mut ne on niin ällöttäviä, et jätän ne kuitenki syömättä ennemmi. Jos ois joku tosi hieno tilaisuus niin pakko ois varmaa yrittää nieleskellä, mut sit tulee helposti yökkäysrefleksi.. Ruokia mitä en kertakaikkisesti syö on maksa, kala, paprika ainakin..
7. Eläimet
Rakastan eläimiä. Mulle varmaan yks maailman tärkeimmistä asioista, on meidän entinen koira. En oo varmaan ikinä ikävöinyt mitään niin paljon kun R: ää.. Edelleen mulla on ikävä, pelkkä kuvan katsominen saa kyyneleet silmiin ja jonkun tietyn kappaleen kuuleminen saa tukalan olon aikaan. 
Lisäksi olen kiinnostunut matelioista ja liskoista. Tykkään hevosista, oon harrastanut ratsastusta. Tykkään oikeestaan kaikista eläimistä. Ainut mitkä ei oo jees on hämähäkit, torakat, ampiaiset ja punkit yms.. Joita oikeestaan pelkäänkin..
Ja annan tän eteenpäin ainakin..

elina
saippuakupla
oona
erika
bubble

Eli en jaksanut 15 rueta linkittää, siin on muutama, ja jos joku on tehny, nii teke uusista faktoista, tai sit ei tee ollenkaa :)

1 kommentti:

saippuakupla kirjoitti...

jooo kuvittele vaa et mie tekisin tämmöse : DDD