26.3.2012

"tahdon elää, niin etten vanhana mä joudu katumaaan.. "


  En jaksa kirjoittaa, tämä päivä tulee hienoina kuvina :DD
















 










Siinä päivän fiilikset ja tekemiset nopeana sutaisuna + kirjoitteluina.



tää tuli kuunnellessa Johanna Kurkelan- Tahdon elää biisiä .. eli alla on video siihen..



"Tahdon elää
Niin, etten vanhana mä joudu katumaan
Tahdon elää
Löytää sateenkaaren päästä satumaan
Tahdon tanssia ja laulaa
Tahdon itkeä ja nauraa
Tahdon elää, tahdon elää"



 Oikeesti tahdon elää, niin etten joudu katumaan asioita mitä en tehny! Tahdon päästä tän ahdistusmörön ja Mrs. Paniikin kaa sillee , et tää ei rajottas mun elämää, mun tekemisiä, sanomisia, iltoja varsinkaa, et voisin elää niin ku kuka tahansa. Oon aikasemminki sanonu, et mua vituttaa, mä haluisin tietää mitä mä oon tehny väärin, et just mun pitää sairastaa tätä paskaa! Miks en voi elää niinku muut mun ikäset, vaan joudun tän helvetin takia miettimään tekemisiäni (elokuviin meno, kavereiden luo meno, kotiin meno, syömään meno, yökylää meno yms) Mut jooo taas tätä angsti paskaa. Tiedän. Mut oli ehkä vähä huono päivä, tai ei muute, mut asioita pyöri mieles,  ja väsytti, eikä ois kiinnostanu mikää..


Ja lisäks ikävä, ihmisiä, eläimiä, enkeleitä .. <3

Ei kommentteja: