25.5.2012

"Särkyneille on puhuttava hiljaa, ja sanoin jotka eivät lyö."

Jouduin tänään töistä lähtee aikasemmin, ahisti ihan sairaasti.. Aamulla siel laulettii ja miu ois pitäny alottaa suurinpiirtei kaikki biisit ja sit menin iha paniikkii ja loppu pelis karkasin tupakalle, sit ku ois ollu ruoka, ahdisti viel enempi, menin vaa yksi "syömää" semmosee pikku huoneesee ku en voinu syödä siel mis muut.. Sit loppupelis ahisti niin helvetisti, et menin kysyy pomolta, et saanko lopettaa tältä päivältä, ja sain sit lähtee. Sit eka meinasin jäädä nukkuu tänne, mut lähdinki kylille.. Sit näin kamusta, mut ahdisti ihan pirusti, sit heti ku kaveri lähti, lösähdin sängylle ja rupesin volisemaan. Silmät on ihan turvoksissa ja muutenki olo on tosi freshi olo. Sit ollaa tää ilta kahestaan työntekijän kaa ilta. Toki on yrittäny kysellä et mikä miul on, mutku mie hölmö en osaa sanoo. Sit tää ois tarjoutunu et oltais tehty jotain, mut kuka vittu jää huoneeseen yksin istuu. Sit tää lähti kävelee, ja suoraan ku kuulin et ovi meni kii, repesin ihan hillittömään  itkuun. Itkin taas niin paljo , et tuntu etten saa happea. Sit menin ja tartuin veitseen ja sain hetken helpotuksen. Ahdistaa yö, ilta, kaikki! Yö pelottaa ihan sairaasti.. :C

Ikävä.

3 kommenttia:

lost girl kirjoitti...

Voieeeii::(( Paaljon halejaa♥ Ja öö 160, sä?:D

lost girl kirjoitti...

Ja mul on tosi lyhyet jalatXD

lost girl kirjoitti...

Aaa:D no eikyl:'D Mä oon ih atyytyväine nyt ku olin tosi pitkää 159 ja 159.5 mut nyt ku oon tasan 160 ni oon iha tyytyväine:D