2.6.2012

100

Wou sadas postaus siis!
Viime yön olin iskän luona, ja se oli tosi iso saavutus miulle!! En oo ollu puoleen vuoteen taas yhtään missään yötä, ja sit repäsin ja lähin iskälle!
Illalla  nukkumaan mennes oli aika paniikki olo, mut selvisin siitä ja rupesin sit vaa nukkuu. Toisaalta on semmone olo et jes pystyin siihen ja pitäs olla ylpee, mutkun en osaa : ( Äh. Tänää käytii kirpputoril iskän kaa ja näi, sit tulin tänää takas tänne kämpille, ja sit kävi entisestä laitoksesta yks työntekijä käymäs :)
On tosi sekavat fiilikset, pitäs oikeesti osata olla ylpeä mut äh. En jaksa tänään runoilla enempää. Huomennna jos sitä lisää..

4 kommenttia:

lost girl kirjoitti...

Oi mä oon ainaki ylpee susta!!:) Toihan on tosi iso juttu että sä pystyit tohon!!♥

Haleja♥

lost girl kirjoitti...

Kyl mä ainakin tähän asti oon pärjännyt ihan hyvin, kitos sille kaverille kenest piti mennä ottamaan kuvia, se soitti kun olin polilla ja sano ettei ne ehtiny odottaa mua tarpeeks kauan ku niitten piti jo lähtee..Kävi tosi hyvä tuuri:D Sama kun suununtaina pti mennä iskän luo enkä ois jaksanu, mun piti ite soittaa ja sanoo ku heräsin, mut sit se oli lähettäny viestin että jos tuun joskus myöhemmin kun siellä oli tapahtunu vähän kaikkea.

Oi sori, kauhee romaaani...:D ja varmaa sekava ku just ja just pysyn hereil-.-

lost girl kirjoitti...

haha no hyvä:) ja ei oo vielä kuulunut mitään labrasta. Jos ois ollut jotain hälyyttävää niin ois varmastikin jo soitettu... eli en usko että siellä mitään sen suurempaa häikkää on:)

kuiskaus kirjoitti...

oiii mä oon kanssa tosi ylpeä susta ! :)

uuslukija ilmoittautuu, kirjotat kivasti c: