14.6.2012

"Ihminen, joka ei ole saanut tulla nähdyksi eikä kuulluksi omana itsenään omine tarpeineen ja tunteineen, ei opi terveellä tavalla huomioimaan omaa itseään vaan keskittyy kaikessa vain muihin."

Törmäsin yllä olevaan tekstiin äsken.. Ja rupesin pohtimaan sitä.. En enää todellakaan keskity kaikessa vain muihin, mutta voin sanoa , että teksti kolahti ja kovaa..


Tänä päivänä menin aamulla neuvolassa käymään (menkkojen takia) ja jännitin sinne menoo ihan sikana. Vapisin viel siin pihalla ja mietin, et miten pystyn menee sinne. Mut menin ja selvisin! Mut sit oltii kavereiden kaa menos kauppaan , tai nää meni alkoon ja mie aattelin mennä kattelee kynsilakkoja, mut tie tyssäs aulaan, hyperventiloin ja vapisin siinä, enkä pystyny menee. Ja nyt vituttaa.. Mut joo, yritän rueta nukkuu ajois, huomen viel töihi ja sitten viikonloppu! 

Ai nii, ja salainen blogi on siis aluillaan , varmaan viikonlopun aikana saan sen valmiiks, eli sähköpostiosotteita voi laittaa jos kiinnostaaa lukea, mut en sit mee sanoo et hyväksynkö kaikki.. 

5 kommenttia:

Aino kirjoitti...

Minua kiinnostaa salaisen lukeminen kovasti! ^^

keltanarsissi@hotmail.com

Aino kirjoitti...

Sisäsaaristosta, Turun liepeiltä, eli siis Varsinais-Suomesta ^^

how did it end up being like this.. kirjoitti...

kiitti, oon itekki tykästyny näihi tummiin :)
tosi osuva toi teksti!

Elsu kirjoitti...

Mua kiinnostaisi päästä lukemaan salaista blogiasi!
Mun s-posti:
Cerebrally-dead@hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Muakin kiinnostais päästä lukee salaista blogiasi. Eli oon 13.v tyttö satakunnast ja mulla on syömishäiriö ja lievä panikkihäiriö. S-posti nennu.99@hotmail.com
-N